Direktlänk till inlägg 17 juli 2008

Ja livet går ibland för fort.

Av Lina - 17 juli 2008 11:00


I dag så fyller vår bebis 1 år och jag inser att han inte är en liten bebis utan börja bli en självständig individ som börja leka själv, äta själv och klara sig mer och mer utan min hjälp.

Viktor i stugan.


Med hundarna.


Tänk vad tiden går och hur det var för ett år sedan när vi var på BB. Det vart en väldigt stor kontrast till de veckorna som varit innan med beskedet om Henka som gick från fullt frisk till att sedan drabbas av hjärnblödning, så i en vecka slets vi i hopp och förtvivlan om att han skulle vakna upp ur koma och vara frisk men beskedet vi inte ville höra kom och Henka finns inte längre bland oss. Så 8 dagar senare var så lycklig att ha får en pojke som var fullt frisk och så söt och ändå hade en stor sorg att bearbeta så för att klara av allt detta med sorg och lycka så tänket vi på hur Henka skulle vilja att vi var och det var att vi skulle vara lyckliga för den pojke vi fått. Henka finns alltid i våra tankar och är alltid del av våra liv.


Har varit på lite semester.

Först var vi till Eskilstuna och gick på Parken zoo i två dagar och hade underbara dagar tillsammans med Benny, Maria och Theo och Karin, Malin och Albin också med.

Vi i Eskilstuna förutom Maria hon var på toa..ha ha.


Isak fick åka en riktig helikopter och hans mungipor gick ända upp till öronen när han klev ur.


 På parken zoo såg vi både lejon, vit tiger och flamingon. Så tips för alla småbarnsfamiljer åk till Parken zoo det finns så mycket att göra och se så två dagar behövs för att hinna med allt om erbjuds har ju ett stort fantomen land med stora klätterborgar och linbanor.

 Tigrana fick mat två ggr i veckan så det var kul att få se. Tre män håll i repet så han skulle få lite mot stånd.



 

 Här har de Bosse Phyton runt halsen.


 Tivoli har de också men lika som förra året blev det bara en karusell innan det bar av till husvagnen och jag och Isak var blöta som dränkta katten efter som när vi kom till karusellerna så kom det en åskskur, men hade vi lovat att de skulle få åka en karusell så skulle han få det även fast det regna.


Efter Eskilstuna var vi hemma några dagar för att ta en oplanerad sväng till Stugan för att åka vattenskidor och jetski, vi har ätit gott och slappat så nu är batterierna laddade och det är dax för mig att åka och handla till dagens bakning.

Isak åker Jetski med Pär.

 

 Hundarna spanar ut över sjön.

 

 Mattias (min bror) dyker med jetskin.

 

 Här kommer han upp igen. Coolt...........

 

 Philip och Isak badar.

Hundarna har bara hängt med oss på semestern och inte gjort något speciellt men verka inte sakna nått heller, det har ju hänt nått hela tiden. Ginza sköter sig så bra när vi är ute på äventyr.

Ser inte ut att lida allt för mycket av att inte göra nått.





 

















 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 3 augusti 2009 22:12

Som ni ser så hinner jag inte med att blogga, så nu lägger jag ner bloggen för en tid framöver. Kommer att skriva på hemsidan om det är så att jag börja blogga igen.   //  Lina  ...

Av Lina - 3 juni 2009 12:05

Jag har varit å ögonlyst Ginza, som ni ser på hemsidan så gick det bra.   Vi tränar på som vanligt å ska göra debut i apellen till hösten. Hon har blivit mer energisk nu, kräver att vi tränar dagligen annars får hon spunk. Det är nått som jag gillar...

Av Lina - 28 maj 2009 22:01

Jag är så dålig på att uppdater min blogg. Det är inte så mycket tid över för sånt just nu, allt ska ju göras å hinnas med nu under sommaren. Vi tränar på nästan varje dag å pusselbitarna börjar få samma form så tillslut kanske det passar ihop. Jag h...

Av Lina - 10 maj 2009 16:28

Här kommer bilder från MH:t i Enköping för H-kullen och tre G:are. Alla som var där under dagen har nu Känd mental status *applåder* Grattis till alla er. Fv. S. Ho-Ho, S.Hexxa, S.Hasko, S.Exa (mamma), S.Humla, S.Hoppsan, S.Hemliga Agent II, S.Hulda...

Av Lina - 26 april 2009 22:25

öhhöööhh vad ska jag skriv. Det känns som att jag skriver samma sak varje gång. Vi träna å det går bra, fixar hit och fixar dit, mår bra osv... Har liksom inte så mycket vettigt att skriva om just nu. Framtiden då, vi ska ju först på MH i maj (kul...

Ovido - Quiz & Flashcards