Direktlänk till inlägg 26 april 2009

bara massor med bokstäver

Av Lina - 26 april 2009 22:25

öhhöööhh vad ska jag skriv.

Det känns som att jag skriver samma sak varje gång. Vi träna å det går bra, fixar hit och fixar dit, mår bra osv...

Har liksom inte så mycket vettigt att skriva om just nu.

Framtiden då, vi ska ju först på MH i maj (kul ska det bli) sen ska det väl bli någon tävling framöver, inte just nu men sen eller kanske nästa år.

När det blir berättar jag då eller sen typ efter tävlingen är gjord :).Vi tränar iallafall för att vi ska kunna tävla sen (lite senare än vad någon annan säger :) ) 

Spårningen går bra, har gjort längre spår åt henne å det går bra.

Körde uppletande i går å hon vet vad hon ska göra men glömmer en sak (läs: skiter i det) å det är att springa med den hittade grejen till mig. Hon plockar den klockrent, letar bra å är inte lika spår benägen som hon var i höstas. Men hon skulle nog vilja hitta all saker för att sen komma å kolla om jag är kvar. Så nu tränar vi på det att springa till mig med saken.

Nu kom jag just på en sak som jag måste berätta. För en vecka sedan när vi var på promenad så mötte vi två rådjur som gick över väg. Ginza hade redan vindat in dom innan de visade sig på vägen. Hon följe efter ett par meter men kom tillbaka efter ett par hårda ord från mig. Det var det hela den dagen men vi gick där ett par dagar senare å Ginza börja vinda till vänster om vägen som vi gick på, jag talade om för henne att jag tror inte att rådjuren är kvar men hon fortsatte å vinda om inte lite mer intensivt än mötet med rådjuren dagarna innan. Jag vart nästa lite förbannad på henne (vill int han en till som tycket att rådjur är kul) men tio sekunder senare så startade det en motorsåg 50-60 meter in i skogen. Det var min sambos bror som var där å röjde skog, vi hade inte hör något från han så hon måste ha tagit honom på vinden. Min duktiga dununge, det kanske är någon gen som kommer från hennes far. 

Sidu nu var det något skrivet i dag å.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 3 augusti 2009 22:12

Som ni ser så hinner jag inte med att blogga, så nu lägger jag ner bloggen för en tid framöver. Kommer att skriva på hemsidan om det är så att jag börja blogga igen.   //  Lina  ...

Av Lina - 3 juni 2009 12:05

Jag har varit å ögonlyst Ginza, som ni ser på hemsidan så gick det bra.   Vi tränar på som vanligt å ska göra debut i apellen till hösten. Hon har blivit mer energisk nu, kräver att vi tränar dagligen annars får hon spunk. Det är nått som jag gillar...

Av Lina - 28 maj 2009 22:01

Jag är så dålig på att uppdater min blogg. Det är inte så mycket tid över för sånt just nu, allt ska ju göras å hinnas med nu under sommaren. Vi tränar på nästan varje dag å pusselbitarna börjar få samma form så tillslut kanske det passar ihop. Jag h...

Av Lina - 10 maj 2009 16:28

Här kommer bilder från MH:t i Enköping för H-kullen och tre G:are. Alla som var där under dagen har nu Känd mental status *applåder* Grattis till alla er. Fv. S. Ho-Ho, S.Hexxa, S.Hasko, S.Exa (mamma), S.Humla, S.Hoppsan, S.Hemliga Agent II, S.Hulda...

Av Lina - 19 april 2009 21:20

 Här kommer det lite fler bilder från Esklistuna    Budföringen.  Z lämnar mottagaren.  Så här såg det ut ett par gånger under Sofia å Z uppvisning på plan.  Linförigheten var toppen (som alltid)  fot... och åter fot.  Kryp  Framför gående ...

Ovido - Quiz & Flashcards