Alla inlägg under juni 2009

Av Lina - 3 juni 2009 12:05

Jag har varit å ögonlyst Ginza, som ni ser på hemsidan så gick det bra.


Vi tränar på som vanligt å ska göra debut i apellen till hösten. Hon har blivit mer energisk nu, kräver att vi tränar dagligen annars får hon spunk. Det är nått som jag gillar, vill ju gärna ha det så.

Löpet är snart på antågande så vi får väl se hur hon bli denna gång. Jag hoppas att hon inte blir lika påverkad denhär gången som sist.  Förra löpet så kunde jag inte träna på flera veckor :(

Till helgen så åker vi på vår årliga semester till Eskilstuna. Det ska bli kul att få umgås med våra vänner över en helg, vi bruka ha så trevligt. Ginza å Minna får stanna hemma i år.

Ikväll ska jag till Falun å träna med ett gäng rottis-ägare å vi skulle kör lite prova-på-sök med Eva Axelsson. Det ska bli kul att träffa lite nytt folk å kanske kommer det ett par H-syrror dit :)

Ska ta med mig kameran så vi få  se om det bli några nya kort, har varit lite dålig på det men man hinner inte med allt.  // Lina

Ovido - Quiz & Flashcards