Alla inlägg under maj 2009

Av Lina - 28 maj 2009 22:01

Jag är så dålig på att uppdater min blogg.

Det är inte så mycket tid över för sånt just nu, allt ska ju göras å hinnas med nu under sommaren. Vi tränar på nästan varje dag å pusselbitarna börjar få samma form så tillslut kanske det passar ihop.

Jag har nu bytt mat till ett med mer energi å hon äter nu den giva hon ska ha varje dag å det har hon inte gjort på länge. Har ju varit väldigt krånglig med maten, hoppas att jag nu har hittat rätt med det nu.


På Lördag ska Ginza ögonlysas om jag nu får någon tid, Falun har drop-in, de har 20-års jubileum då. Så man vet ju inte om dom hinner med alla som vill.


Idag har jag monterat in grindar i min nya bil som jag var å köpet för ett tag sedan. Det var inte lätt att hitta grindar till en SAAB från jeppe (behöver kunna ta bort dem lätt pga barnvagn). Men nu sitter dom där å det känns skönt.


Nu ska jag slänga mig i säng, en ny arbetsdag väntar om ett par timmar.

Av Lina - 10 maj 2009 16:28

Här kommer bilder från MH:t i Enköping för H-kullen och tre G:are.

Alla som var där under dagen har nu Känd mental status *applåder*

Grattis till alla er.

Fv. S. Ho-Ho, S.Hexxa, S.Hasko, S.Exa (mamma), S.Humla, S.Hoppsan, S.Hemliga Agent II, S.Hulda Saknas gör S.Härja  

 Fv: S.Gnizzel, S.Gizz, S.Gram

 S.Hulda vid avst.leken

  S.Humla vid skramlet

S.Hasko vid avst.leken

  S. Hemliga Agent II vid överraskningen.

Ingela, Therese, Sofia (kartläsare), Åsa, Christian, Philip,

Daniel, Tony, Irene å

beskrivare Patrik.

S.Ho-Ho (Leia)

S.Gizz (Tyra)

S.Hasko (Loke)

S.Humla

  S. Hemliga Agent II (Texas)


 S. Hemliga Agent II (Texas)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards