Alla inlägg den 24 juli 2008

Av Lina - 24 juli 2008 22:50

Ja tänk om det var fler timmar på ett dygn.

Har lite svårt att hinna med bloggen och hemsidan just nu. Så en kort sammanfattning.

Ginza har utvecklat sig bra i sin spårning. Börjar med lite sök övningar och det går framåt. Tränar för stundande utställning i Rättvik 17 aug och Dala-Floda 24 aug, ja jag vet att det är helgerna efter varandra men övning ger färdighet och eftersom jag jämt är så jävla närvös vid tävling och dyl så är det en bra träning för mig och Ginza.

De som vi tränar i lydnadsväg går också bra alla dessa valpövningar och annat skoj. Hon är en duktig tjej när HON vill och det vill hon för det mesta. Nu blir det bara ett par blider sedan återkommer jag när tiden finns.

 

 Några av kakorna och bullarna som jag bakade till Viktors 1-års kalas.


 Kalasdagen.

 

Ginza 5månader.


Hittade svamp när jag var ute och spåra igår, mums.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards