Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Lina - 10 februari 2009 17:35

Ja nu har vi varit iväg.

Så nu är det bara att vänta på slutdomen från SKK.

Vad som kunde ses idag så såg det bra ut, men man kan ju inte vara säker förens SKK ha sagt sitt.

Det känns ju bra att det inte såg nått som var katastrof, så hoppet finns ju än att hon är fri.

Så nu har jag en trött Ginza brevid mig, hon tycker nog att vi hade kunnat hoppa över faluresan idag.

Av Lina - 10 februari 2009 12:49


Håll tummarna för idag är det röntgen för Ginza.

På eftermiddagen i dag åker jag till Falun för att ta en chek. Jag hoppas så att det ska gå bra inte bara för min egendel utan även för Åsas skull och alla andra inblandade.

Så det är ju även dax för er andra H:are så jag säger bara lycka till.....


Återkommer sen när jag vet mer.

Ovido - Quiz & Flashcards