Direktlänk till inlägg 28 januari 2009

Sjuka i huset

Av Lina - 28 januari 2009 11:17

Idag är jag hemma från jobbet.

Pär å Isak är sjuka så jag är hemma och ta handom dom.

Har snart byggt klart vår klädgaderob, bilder kommer snart. Jag har bara ett problem vi var ju till IKEA förra veckan å skulle köpa det som fattades till gaderoben. Så jag fick med mig karl och barnen å handla, jag skulle bara ha det sista och det var skohyllan REDD så jag gick till ta-det-själv-lagret där berättade personalen att denna vara har utgått och skulle aldrig komma åter. FAN, jag har ju planerat hela gaderoben efter dem. Jag ska ju ha en hel vägg med dessa hyllor som är så bra för de bygger bara ca 15 cm ut från väggen och eftersom vi har det ganska smalt så var det så perfekt och inte så dyra heller eftersom jag ska ha 25 st till. Jag kolla på IKEAS hemsida och såg att det fanns i Stockholm (kungens kurva). Så om det är någon som ska förbi där och ha lust att köpa 25st åt mig så hör av er till mig :).


Ginza hon får inte göra så mycket just nu utan vi tränar sparsamt just nu blir det bara träning under våra promenader.

Minna ska in på OP den 2 februari till Falun och ta bort en epilid på tandköttet, tack Anna för att du var med sist när vi gjorde ultraljudet och för alla kostråd till Minna.


Nu sitter min 5-åring och tjatar på mig han säger:

-Jag lät dig sitta vid dator en stund och nu har du suttit där jätte länge.

 Så nästa gång får du inte låna datorn av mig för du sa att det bara skulle ta en liten stund. Man får inte ljuga så du får nu minder godis på lördag.

Ja, man hör sig själv genom dem.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 3 augusti 2009 22:12

Som ni ser så hinner jag inte med att blogga, så nu lägger jag ner bloggen för en tid framöver. Kommer att skriva på hemsidan om det är så att jag börja blogga igen.   //  Lina  ...

Av Lina - 3 juni 2009 12:05

Jag har varit å ögonlyst Ginza, som ni ser på hemsidan så gick det bra.   Vi tränar på som vanligt å ska göra debut i apellen till hösten. Hon har blivit mer energisk nu, kräver att vi tränar dagligen annars får hon spunk. Det är nått som jag gillar...

Av Lina - 28 maj 2009 22:01

Jag är så dålig på att uppdater min blogg. Det är inte så mycket tid över för sånt just nu, allt ska ju göras å hinnas med nu under sommaren. Vi tränar på nästan varje dag å pusselbitarna börjar få samma form så tillslut kanske det passar ihop. Jag h...

Av Lina - 10 maj 2009 16:28

Här kommer bilder från MH:t i Enköping för H-kullen och tre G:are. Alla som var där under dagen har nu Känd mental status *applåder* Grattis till alla er. Fv. S. Ho-Ho, S.Hexxa, S.Hasko, S.Exa (mamma), S.Humla, S.Hoppsan, S.Hemliga Agent II, S.Hulda...

Av Lina - 26 april 2009 22:25

öhhöööhh vad ska jag skriv. Det känns som att jag skriver samma sak varje gång. Vi träna å det går bra, fixar hit och fixar dit, mår bra osv... Har liksom inte så mycket vettigt att skriva om just nu. Framtiden då, vi ska ju först på MH i maj (kul...

Ovido - Quiz & Flashcards