Direktlänk till inlägg 4 januari 2009

Nytt År

Av Lina - 4 januari 2009 21:36

Ja då va det nytt år och mycket har hänt sen sist.

Ginza höll vad hon lovade med att inte löpa till jul så den 26 dec började hon.


Igår hade vi en försenad kräftskiva men Sandra och Jonas  å Zimba med nosen i baken på Ginza. Kan inte vara lätt att vara hane med en löptik på andra sidan gallret. Tack Sandra och jonas för de fina pressenterna och en rolig kväll till tidig morgon. (Jonas, visst är det inte kul med tv-spel *asg*).


Under nyår hade vi våra bästa vänner här (ett par av dom iallafall). Å på nyårsdagen var vi ute på en tre timmars promenad och vi fick med oss alla ut på promenad. Barnen hade det så roligt i snön det var bara Pär som undar om vi var hemma snart (för mycket chanpange på nyår kanske), det är en ovanlig syn att få med Pär på en tre timmar promenad (bakis) så vi förevigade oss på blid.


Igår var Jag och Sofia ut och spårade.

Z:a gick som en vessla i spåret, vi fick springa för att hinna med henne. De var jobbit kan jag säga för här har vi ett par dec snö.

Så var det Ginzas tur och hon var ganska så ofokuserad gick med lite hög näsa men tog spåret bra och löste alla vinklar vart lite strul vid slutet men efter en stund så tog hon föremålet och gav det till mig efter hon spana klart. Hon heter inte Spanarnas för intet haahaa.

Sen drack vi ur sista kaffet och åkte hem efter tre timmar i skogen och -15 grader och en nöjd hund.

Imorgon ska vi ut och köra lite uppletande hoppas det bara inte är 25 grader kallt då som det är nu.

Här kommer lite blider från vår promenad på nyårsdagen.


Här är vi Minna, Isak, Oscar, Ginza, Philip, Pär, Viktor, Jessica å Emil. Fotar gör jag.

 Jag å min stora kärlek.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 3 augusti 2009 22:12

Som ni ser så hinner jag inte med att blogga, så nu lägger jag ner bloggen för en tid framöver. Kommer att skriva på hemsidan om det är så att jag börja blogga igen.   //  Lina  ...

Av Lina - 3 juni 2009 12:05

Jag har varit å ögonlyst Ginza, som ni ser på hemsidan så gick det bra.   Vi tränar på som vanligt å ska göra debut i apellen till hösten. Hon har blivit mer energisk nu, kräver att vi tränar dagligen annars får hon spunk. Det är nått som jag gillar...

Av Lina - 28 maj 2009 22:01

Jag är så dålig på att uppdater min blogg. Det är inte så mycket tid över för sånt just nu, allt ska ju göras å hinnas med nu under sommaren. Vi tränar på nästan varje dag å pusselbitarna börjar få samma form så tillslut kanske det passar ihop. Jag h...

Av Lina - 10 maj 2009 16:28

Här kommer bilder från MH:t i Enköping för H-kullen och tre G:are. Alla som var där under dagen har nu Känd mental status *applåder* Grattis till alla er. Fv. S. Ho-Ho, S.Hexxa, S.Hasko, S.Exa (mamma), S.Humla, S.Hoppsan, S.Hemliga Agent II, S.Hulda...

Av Lina - 26 april 2009 22:25

öhhöööhh vad ska jag skriv. Det känns som att jag skriver samma sak varje gång. Vi träna å det går bra, fixar hit och fixar dit, mår bra osv... Har liksom inte så mycket vettigt att skriva om just nu. Framtiden då, vi ska ju först på MH i maj (kul...

Ovido - Quiz & Flashcards