Alla inlägg den 9 september 2008

Av Lina - 9 september 2008 13:40

Idag blir det bara massor av blider igen.

 

 Ginza 7 månader.


 Ginza 7 månader.

Ginzas nya lek, jaga löv som blåser i vinden.

-Yes, jag fick ett.

-Det gäller att ta ut steget så man kommer så långt som möjligt, fast det står en barnvagn.

-vill du leka ... morr...nehej inte det provar väl igen om en stund.

Viktor gillar att följa med på promenad.

Här gör jag en inkallning...

Fort går det, undrar om hon hinner stanna...

Jodå hon vänder i luften och se där sitter hon (lite svårt att fota själv när hon sitter i fotposition).


Vill du leka nu dååååå....MORR.... nehej, jävla sur tant och vad bryr jag mig om att du är 10 år, jag är ju 7 månader och VILL leka.


Ja så kan det se ut när vi är ute på promenad en vanlig dag. Har varit lite dålig på att skriva i bloggen, men har liksom inte haft nåt vettigt att skriva.


Ha det nu bra i höstrusket......



 




Ovido - Quiz & Flashcards